Adult

Resepi karipap che nom - Karipap Nak Kekal Rangup Dari Pagi Sampai Ke Petang, Sebelum Ibu Masak Ikut Petua Ni!


Resepi Karipap Kentang Ayam






Dibuka juga untuk tempahan bagi yang berhajat.





Tumis bahan kisar halus sehingga kekuningan.





Dibuka juga untuk tempahan bagi yang berhajat.



Kalau ada yang belum mengerti sebaiknya lihat video tutorialnya supaya gampang dimengerti jadi gak gagal paham.

Susun dalam loyang yang dialas plastik bersih.



Assalamualaikum semua , cikgu nak share cara buat karipap pusing paling sedap beserta inti kentang daging.



Asalkan ia sebati, sudah mencukupi.





Karidaging cookingideasResepi kari daging versi utara yang mudah sedap dan pekat.




5 Resepi Karipap Rangup dan Sedap (Anda Kena Cuba Resepi Ini!)





Description: See more of karipap pusing on facebook.

Sexy:
Funny:
Views: 7415 Date: 02.08.2022 Favorited: 172 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Saya terjumpa resepi mee kari kerang yang dikatakan sangat sedap dan membuat ubahsuai dari beberapa resepi setelah mengambilkira feedback dan komen yang diberi.
Kita juga dapat menyimpan karipap siap goreng dengan cara menaruhnya di dalam freezer sehingga ketika ingin makan karipap tinggal di goreng saja, atau dijadikan bisnis karipap untuk dijual juga okehh.

Hot Categories

Latest Comments

    +199reps
    Karipap Pusing yang sangat glamer pada setiap kali tibanya Ramadan. Che Nom dapat resepi ni dari sahabat Instagram iaitu Mamafami, sebab nampak sedap sgt jadi Che Nom pun belajar lah buat smpai jadi, dan bersemangat nak share secara terperinci dengan anda semua. Anda boleh cuba buat…dan frozen kan…senang nak makan bila berbuka puasa.
    By: dereend|||https://www.facebook.com/dereend.awalasthi|||https://twitter.com/DraijerLinda|||https://www.reddit.com/user/dereend/
    +104reps
    Che Nom sejukkan dulu adunan bebola yang dicantum ke dalam peti sejuk selama 10 minit, untuk mengelakkan adunan terlalu lembik (jika cuaca panas) dan mendapatkan lapisan yang cantik. Che Nom timbang semua doh dulu dan bahagi 8. Ikut berat doh yang Che Nom buat. DOH A : 63 gram; DOH B : 47 gram; Resepi Karipap Rapuh dan Inti Daging Azlita Aziz
    By: boyroid|||https://www.facebook.com/kitnipbox/videos/647734745969974/|||https://twitter.com/boyroid|||https://www.youtube.com/user/boyroid
    +185reps
    Paprik Ayam Restoran Tomyam Thai. Kali ni jom kita tengok resepi Ayam Masak Paprik ala kedai tomyam yang pedas dan mantap. Lama dulu Che Nom dah …. View details ».
    By: chlorinegasattack|||https://www.facebook.com/marcheforsyria/posts/2976826359044202|||https://twitter.com/andivincent/status/985686142082314240|||https://www.youtube.com/watch?v=GQuYdJCjMFc
    +102reps
    Karipap yang garing dan rangup memang digemari ramai. Namun ada kalanya, bila dimasak, sekejap sahaja kulitnya dah lembik dan lemau. Putus selera. Kalau nak tahu cara-cara nak buat kulit karipap yang rangup serta tahan lama, boleh cuba resipi di bawah ini. KARIPAP KENTANG. BAHAN KULIT KARIPAP:
    By: blbadventures|||https://www.facebook.com/BLBAdventures/posts/788902608204663|||https://twitter.com/BlbAdventures|||https://www.youtube.com/channel/UCN2r0Pqdeh_8D_wMEWFuT6g/videos
    +143reps
    Hi Semua Assalamualaikum….Awal-awal puasa ni Che Nom harap kita masih dalam mood resepi kuih muih…sebab kalau bukak puasa wajib la nak kena ada kuih kan?Che .
    By: FranBarca|||https://www.facebook.com/franbarca.chavez.9|||https://twitter.com/ForzaValee/status/1160535689554989058|||https://www.youtube.com/watch?v=SOAEZiPCzl8
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA