Adult

Adik beradik tiri boleh kahwin - Bolehkah kahwin dengan adik ipar



Kenapa kita perlu rapatkan hubungan adik-beradik? Adik-beradik Syafila sering meluangkan masa melakukan aktiviti riadah bersama-sama.


Aurat Dan Perkahwinan Antara Adik Beradik Tiri


Msa hari knduri tu memang suami tak dapat nak byr hntaran.


Dlm tempoh btunang, sseorg hantr gambr aku dgn lelaki masa khusus. Peliknya siapa yg hantar.






Dengan x de duit mana, hdup x macam org lain, tapi kalau laki bini boleh tolak ansur dan berusaha dekati Allah, sambil2 tu pegi buat rawaran Islam, in shaa Allah selamat.


Emak Mertua Ku Sayang


Persoalan berkaitan aurat dan hukum adik beradik ni pernah disuarakan oleh anak murid MF masa mengajar bab perkahwinan.











Malah menurut Syafila, setiap kali tibanya lebaran, mereka akan berkonvoi pulang ke kampung yang terletak di Sungkai, Perak, bersama-sama.


Description: Anak, cucu, cicit hingga ke bawah.

Sexy:
Funny:
Views: 2604 Date: 19.02.2022 Favorited: 17 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Yang kak Z pula, disebabkan dia takut dia kena jaga emak lagi, dia terus mohon kerja di kedai makanan segera kawasan rumahnya, kelakar kan?
Jika arwah ketika meninggal dunia tidak mempunyai anak lelaki sama ada tak pernah berkahwin, atau berkahwin tetapi tidak mempunyai anak lelaki atau mempunyai anak lelaki tetapi telah meninggal dunia, maka barulah adik beradik kepada arwah mendapat hak dalam pembahagian harta pusaka.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +202reps
    Berdasarkan 3 situasi tu, Situasi 1 itu yang dikira sebagai adik beradik tiri sebab mempunyai hubungan tiri hanya kerana ibu bapa mereka berkahwin, sedangkan antara mereka tiada ikatan. Adik beradik ini yang perlu dijaga batas pergaulan kerana dikira bukan mahram dan boleh berkahwin.
    By: Criminelis|||https://www.facebook.com/DjCrimiNelis/|||https://twitter.com/FlapnaadPro|||https://www.youtube.com/user/Criminelis
    +384reps
    Jawapan: 1. Di antara adik beradik tiri tidak ada sebarang ikatan mahram. Mereka adalah ajnabi dan anjabiyah antara satu sama lain. Oleh itu, wajib menutup aurat sesama mereka (termasuk memakai tudung), tidak harus mereka berdua-duaan dan tidak harus bersalaman. Kerana tiada ikatan mahram, mereka berdua boleh berkahwin. 2.
    By: Filurius|||https://www.facebook.com/pg/safsen/about/|||https://twitter.com/finnmummert|||https://www.youtube.com/watch?v=nYAXK60mBnQ
    +51reps
    Hukum Berkahwin Ayah/Ibu Tiri dengan Anak Tiri. Maksudnya tidak mengapa jika lelaki itu menikahi anak kepada isterinya yang mana dia belum bercampur atau bersetubuh dengan isterinya hanya dengan dia menceraikan isterinya dahulu. Oleh itu, dibolehkan Mamat untuk berkahwin dengan Siti yang telah menjadi bekas anak tirinya itu.
    By: elwilson|||https://www.facebook.com/elwilson.ballera|||https://twitter.com/DaleysmilerrOx|||https://www.youtube.com/channel/UCjloDxJrHoxE7DkXq03h9FA/videos
    +254reps
    Nama lain : Adik beradik seibu Iday rasa yang ini paling ramai orang keliru. Even Iday dulu pon ingat adik beradik Iday tiri sebab kitorang lain abah. Sebab Abah Iday meninggal lepas Iday lahir and mak kahwin lagi masa Iday umur 4 tahun. Adik Iday sekarang adalah anak kepada Abah tiri Iday dan Mak Iday. Tapi diorang tetap adik beradik kandung Iday.
    By: Flyingwheelbarrow|||https://www.facebook.com/TheBodyLabKC/posts/1734778666612418|||https://twitter.com/TheYellowPeanut|||https://www.reddit.com/user/Flyingwheelbarrow
    +232reps
    Kotak Merah : Abang-abang as dengan adik bongsu as adalah adik beradik tiri.-----As sangat sayangkan adik beradik as, as tak ramai adik beradik jadi as sangat sedih kalau orang cakap abang-abang as tu bukan abang kandung sedangkan kami berkongsi darah dari ibu yang sama. Yer mungkin ada orang tak sayangkan adik beradik lain mak atau ayah tapi.
    By: chachakhan|||https://en-gb.facebook.com/public/Adal-Khan-Chachar-Chachar|||https://twitter.com/shazbkhanzdaGEO/status/834852656061546497|||https://www.youtube.com/watch?v=hX9E44mClKs
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA