Adult

Kedahlaniie - Minda Rakyat



Mereka mahu menolak kerajaan rasuah melalui peti undi dalam pilihanraya yang akan datang.







Jika Mahathir teruskan memegang jawatan itu sehingga sekarang, beliau sendiri akan menghadapi krisis keyakinan ini seperti yang dihadapi oleh Pak Lah dan Najib sekarang ini.


Ke dah lanie






Dia nak balik rumah dia kut tapi tersangkut masa orang ramai tengah keluar dari stadium.




Ke dah lanie


Malah, organ kedua-dua parti, Harakah dan Utusan Malaysia juga patut bekerjasama, kata anak bekas presiden PAS Datuk Fadzil Noor itu dalam satu wawancara yang disiarkan Mingguan Malaysia.



Mana nak dapat peluang macam ni kat tempat lain.



Tapi aku rasa bertuah jugak la pasai berkesempatan rasa pengalaman tu.




Midzilob blog: Cover Story: Will β€˜outsider’ Haris succeed in reviving FGV?




Semuanya sudah diambil oleh kerajaan untuk menubuhkan syarikat perkapalan negara.




Description: Meroboh surau dan masjid ALLAH 10.

Sexy:
Funny:
Views: 6588 Date: 23.10.2022 Favorited: 1 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Mau tak tersentak, rakaat pertama selepas Fatihah baca 'qulhu' 10 kali dan rakaat kedua baca 20 kali.
PAS mesti memberi tumpuan untuk menambah sokongan kedahlaniie Melayu sehingga menambah secara purata 3-4 % dengan langkah-langkah berikut: - Meyakinkan masyarakat Melayu bahawa PAS benar-benar bersedia untuk memimpin Negara dan akan martabat martabat masyarakat Melayu dengan mendaulatkan Islam.
Much of the losses in FY2018 were the result of impairments and provisions, which totalled RM1.

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +29reps
    LIGA SUPER : TEAM ANWAR vs TEAM NAJIB. Saya ni nak bagi analogi kompleks nanti ramai tak faham. Maka saya bawa kisah pemiihan dalam PKR ni seperti satu pasukan bola. Saya bayangkan Saifuddin Nasution Ismail sebagai penjaga gawang (goalkeeper) yang memastikan musuh tidak score dan menyekat pemain sendiri score goal sendiri.
    By: berke_k|||https://www.facebook.com/public/Berke-K|||https://twitter.com/_Berke_K|||https://www.youtube.com/playlist?list=PLPoeYpvgOR4ED_g5BdmRvLUNLWGdcTMZm
    +158reps
    For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the instructions how to enable JavaScript in your web browser.
    By: BishopSacrifice|||https://www.facebook.com/chessworld/posts|||https://twitter.com/Dry_Observer/status/993689537053421570|||https://www.youtube.com/watch?v=YOk9I4jTEVQ
    +372reps
    Apache/2.4.38 (Debian) Server at kedahlanie.info Port 80
    By: blueseatblogs|||https://www.facebook.com/Blue-Seat-Blogs-Unofficial-fan-blog-about-the-New-York-Rangers-133850939995324/posts/|||https://twitter.com/BlueSeatBlogs|||https://blueseatblogs.com/
    +295reps
    Sejarah UMNO yang dikaburkan. Pada 4 Februari 1988 Umno telah diistyharkan sebagai pertubuhan tidak sah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur . Keputusan dibuat oleh Hakim Datuk Harun Hashim. Gara-gara keputusan mahkamah itu menyebabkan Umno yang ditubuhkan di Istana di Johor Baharu pada 11 Mei 1946 hakikatnya telah berkubur.
    By: Eveleve|||https://www.facebook.com/eveleveclothingstore/|||https://twitter.com/Eveleve|||https://www.youtube.com/watch?v=C6kh55fDls8
    +61reps
    Menyebarkan fakta, info, isu semasa, politik, video, sejarah, aduan rakyat dan pelbagai artikel menarik untuk bacaan harian anda
    By: Evelyn_75|||https://www.facebook.com/melissa.evelyn.75/photos|||https://twitter.com/___evelyn75|||https://www.youtube.com/watch?v=Y6twZulCsEI
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA