Adult

Sukatan air untuk agar agar tali - Masak Tau Fu Fah Guna Agar





Perkongsian bahan-bahan pendidikan hebahan berita semasa dan pemberitahuan informasi.


Resipi Agar




X la bored sangat Asyik sirap jer..





Selepas itu masukkan pula bahan-bahan perasa untuk bubur.





Nasi yang dalam rice cooker kita masak macam sukatan biasalah ya.



Huraian Sukatan PJK Tingkatan 1234 dan 5.



RPT atau yang sebenarnya.





Sharekan la jika bermanfaat.








Description: Sukatan Gula Untuk Agar Agar Tali Cecair di dalam resepi ini menggunakan.

Sexy:
Funny:
Views: 6844 Date: 25.01.2023 Favorited: 25 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +37reps
    1. Basuh agar2 dan masak dengan air hingga mendidih dan agar2 larut sepenuhnya. 2. Masukkan gula dan daun pandan & daun limau purut. 3. Bila gula larut masukkan pula sirap rose + pesarna pink. 4. Tapiskan dalam loyang atau acuan yang disukai. Inilah agar-agar sirap yang yang mak aku masak.
    By: FN-2814|||https://www.facebook.com/RDVNReborn/posts/2128678883898257|||https://twitter.com/FN_2814|||https://swfanon.fandom.com/ru/wiki/%D0%97%D0%B2%D1%91%D0%B7%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%8B:_%D0%92%D0%B5%D0%BA_%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%8F
    +263reps
    Jadi macam mana sukatan air yang tepat supaya agar-agar kita menjadi. Boleh ikut tip yang dikongsi oleh Zaleha Rusli ini. Tip untuk beginner masak agar-agar dengan cantik 1. Basahkan agar-agar tali hingga lembut dan buang airnya. 2. Isikan agar-agar tersebut serta padatkan dalam bekas/ cawan/mangkuk. Ingat ya mesti dipadatkan.
    By: EagleBurn|||https://www.facebook.com/public/Eagle-Burn|||https://twitter.com/weareeagleburn|||https://www.youtube.com/user/EBurnEntertainment
    +356reps
    13gm serbuk agar-agar = 1.3 liter air Andai guna AGAr-AGAR BERTALI: 25gm agar-agar = 2.5 liter air 30gm agar-agar = 3 liter air dah tahu sukatan tu boleh cuba resepi agar-agar laici ne serius menjadi ikut sukatan seperti diatas. Resepi mudah Agar-agar laici Mudah kan?
    By: br0therr|||https://www.facebook.com/haHEYmemes/posts|||https://twitter.com/br0therr|||https://www.youtube.com/watch?v=v3_yVDOqPjQ
    +369reps
    1 peket agar agar tali. Jadi jangan pening-pening dah sebab petua. Sukatan air ialah cukup buat agar-agar tenggelam sahaja. For more information and source see on this link. 3 ketul gula batu. Ada sukatan tertentu untuk pastikan Agar-Agar Sirap Ros yang dibuat sedang elok kejadiannya tak keras dan tak lembik. Bila larutan gula merah dah.
    By: andyfrasco|||https://www.facebook.com/AndyFrascoBand/|||https://twitter.com/andyfrasco|||https://www.youtube.com/channel/UCwP9FvNIYiq_SjL9VEQJlsA
    +324reps
    Kiraan asas jumlah AIR vs berat AGAR-AGAR: 10gm agar-agar = 1 liter air . Jika anda guna AGAR-AGAR SERBUK: 13gm serbuk agar-agar = 1.3 liter air . Andai guna AGAr-AGAR BERTALI: 25gm agar-agar = 2.5 liter air; 30gm agar-agar = 3 liter air . Mudah kan? Ha Lepas ni kalau jumpa resipi agar-agar yang suruh main agak je jumlah airnya, petua ini anda.
    By: Draganpopart|||https://www.facebook.com/LegoGenre/posts/1340264302841911|||https://twitter.com/iainlaurie/status/1125123411716595712|||https://www.ina.wiki/media/B_qjdqZgBgL
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA