Adult

Kek kukus 3 bahan - Kek Milo 3 Bahan, Sedap Dan Senang Nak Buat, Tak Guna Tepung Pun




Kek Milo Kukus Express Guna 3 Bahan Je, Anak





Kek Milo 3 Bahan, Sedap Dan Senang Nak Buat, Tak Guna Tepung Pun



Petua Buat Kek Kukus 3 Bahan Tak Bantat. Ini Cara Perlu Ikut Kalau Nak Kek Lembut & Gebu.


Didihkan air rebusan dalam periuk pengukus kemudian kukus adunan selama 20 minit.



Kalau anda nak kek yang simple tapi gebu boleh gunakan cara kukus sahaja.

Nak suruh anak buatkan pun boleh tetapi kena hati-hati di dapur ya! Jom tengok cara-cara penghasilannya.







Waktu ini lah anda nak tunjuk skill anda memasak.



Explore the latest videos from hashtags: kekmilo3bahan.




Resepi Kek Simple 3 Bahan Viral (2022) โ€ข Aneka Resepi


Boleh dihidang untuk minum petang nanti.



Haaa siapa yang craving nak makan kek, boleh try kek kukus milo 3 bahan ni.


Discover cara membuat kek milo 3bahan 's popular videos



Description: Boleh dihidang untuk minum petang nanti.

Sexy:
Funny:
Views: 4835 Date: 25.03.2022 Favorited: 189 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Cara membuat kek milo yang sangat simple dengan menggunakan bahan-bahan yang memang ada di dapur kita.
Resepi kek kukus simple 3 bahan ini adalah yang paling mudah untuk dibuat, resepi ini sangat sesuai bagi anda yang mempunyai masa yang terhad atau nakkan hidangan pencuci mulut yang ringkas, jimat tapi sedap dimakan.
Siapa yang rasa nak mewah sikit, boleh letak buat topping coklat, memang sedapppppp sumpah tak tipu.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +222reps
    Ada 3 bahagian, mula2 kita bersihkan dan steam ikan. Kemudian kita potong semua bahan, dan seterusnya kita sediakan kuah cili untuk dituang ke atas ikan. Bahan-Bahan: Bahan-bahan untuk siakap steam: 1 ekor ikan siakap; 2 batang serai; 1 mangkuk besar air; 1/2 -1 ketul kiub ayam atau stok ayam homemade; 5 ulas bawang putih
    By: D_TimeS|||https://www.facebook.com/D-TIMES-307683833427531/|||https://twitter.com/D_Times|||https://www.youtube.com/watch?v=X7p64vT9JdE
    +359reps
    BAHAN-BAHAN: 300gm daging ayam hancur; 100gm sayur campur; 3 ulas bawang putih | dicincang; 200ml sos tiram; Minyak untuk menumis secukupnya; BAHAN TELUR ( DIPUKUL BERSAMA): 4 biji telur; 1 sudu teh tepung jagung; CARA MEMASAK: Panaskan minyak di dalam kuali, tumis bawang putih sehingga naik bau. Masukkan ayam dan sayur campur. Kacau dan masak.
    By: alexam2017|||https://www.facebook.com/Alexandra-1013124238850497/posts/|||https://twitter.com/ALEXAM2017|||https://alexam2017.blogspot.com/
    +331reps
    Puding roti adalah antara kuih muih yang kerap disediakan di rumah kami. Bila roti dah hampir tarikh luput, pasti yang terfikir ialah puding roti atau puding roti karamel. Bahan bahan yang diperlukan pun selalu ada di dalam stor dapur rumah kami. Menyediakan pun sangat mudah dan cepat. Kalau dibeli pastinya mahal.
    By: cham0|||https://m.facebook.com/chamoshitposting|||https://twitter.com/1M___chaM0|||https://www.youtube.com/playlist?list=PLR2Aeavvq3CPaz8llktoNjrAi82AvIL5z
    +189reps
    sebagai alternatif bahan ajar mata pelajaran bahasa indonesia kelas ix. skripsi(s1) thesis, fkip unpas. adi dinar mustika dan benny r kurniawan dan ahmad hidayat (2016) analisis penggunaan multimedia terhadap pemblajaran musik di mts al-islam bandung. adi dinar mustika.086040055. skripsi(s1) thesis, seni musik.
    By: Edmund-Dantes|||https://en-gb.facebook.com/public/Edmund-E.Dantes|||https://twitter.com/Edantes112|||https://www.youtube.com/channel/UCnOR92miuWYrfKqiEREwKww
    +218reps
    Puding roti adalah antara kuih muih yang kerap disediakan di rumah kami. Bila roti dah hampir tarikh luput, pasti yang terfikir ialah puding roti atau puding roti karamel. Bahan bahan yang diperlukan pun selalu ada di dalam stor dapur rumah kami. Menyediakan pun sangat mudah dan cepat. Kalau dibeli pastinya mahal.
    By: Asully13|||https://www.facebook.com/asully13|||https://twitter.com/ASully13|||https://www.reddit.com/user/Asully13
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA