Adult

Sabarlah duhai hati bab 21 - MIMIE AFINIE: Sabarlah Duhai Hati (Bab 1)



Kami bagai meneruskan kelangsungan warisan seni orang tua.



Dah berkahwin bertambah baik kelakuannya.



Terutamanya si Fira tu, bolehkah dia buang sikap kebudak2 kan dia..



Tapi dia ada alasan sendiri.






Novel Sabarlah Duhai Hati by Mimie Afinie Full Bab


Balik-balik, Danish, Danish, Danish.









Berjayakah Affan bertemu semula dengan isteri tercinta yang menghilang? Tiada sesiapa lagi antara mereka yang akan ditinggal pergi.


Description: Orang di sekeliling Fira.

Sexy:
Funny:
Views: 8597 Date: 13.01.2023 Favorited: 159 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +244reps
    SINOPSIS SABARLAH DUHAI HATI Setelah kehilangan kedua-dua ibu bapa, Nur Syafira bertanggungjawab menjaga adik kecil, Danish yang sebelum ini dibencinya. Bagi mengelak rancangan Opah, Affan memilih Fira untuk dijadikan isteri. Mereka rapat semasa kecil, tetapi kisah lama yang memalukan membuatkan Fira cuba mengelak bertentang mata dengan Affan.
    By: FaustoCarmona|||https://www.facebook.com/faustocarmona|||https://twitter.com/g_schnell2|||https://www.reddit.com/user/FaustoCarmona
    +366reps
    β€œMemang pun. Dah buat orang macam tu, pandai pulak ajak orang kahwin. Tak malu.” Fira mengejek. Lagi sekali Affan hamburkan tawanya. Bahagia yang disangka sampai ke petang, rupanya masih ada halangan dan rintangan. β€œKalau you nak tahu, bukan Affan yang nak sangat kahwin dengan you tapi mak teh yang paksa dia. Sebabnya mak teh kesiankan you.”
    By: 7ophe|||https://www.facebook.com/7ophe/|||https://twitter.com/YoroGaming|||https://www.youtube.com/channel/UCQAXoL3WdO-i-z-iuHcw4vA
    +242reps
    SABARLAH DUHAI HATI. Dugaan berat yang menimpa, merubah seluruh hidup Nur Syafira. Saat bergelut dengan ujian, dia tiba-tiba dilamar untuk Muhammad Affan. Sungguh, dia tak percaya. Tegur pun tak pernah, tiba-tiba nak jadikan dia isteri. Lagipun, dia masih tak lupa cerita lama.
    By: aarondigruccio|||https://www.facebook.com/rebelsaintsmeditationsociety/posts/|||https://twitter.com/permute|||https://www.instagram.com/aarondigruccio/
    +58reps
    Sunday, 25 October 2015 Bab 2 : SABARLAH DUHAI HATI - MIMIE AFINIE β€œK AU ni apa hal? Muncung aje dari tadi.” Dian pandang Fira yang sedang memandu. Fira tak beri respons. Matanya pandang tegak ke hadapan. β€œNur Syafira, aku tanya kau ni. Jawablah.” β€œAku rasa macam nak pindah aje.” Tanpa menjawab pertanyaan Dian, tiba-tiba Fira berkata begitu.
    By: fidlestixs|||https://www.facebook.com/MIHomeYGK/posts/1936318256391895|||https://twitter.com/fidlestixs|||https://www.reddit.com/user/fidlestixs
    +350reps
    Wednesday, May 20, 2015 Sabarlah Duhai Hati (Bab 1) FIRA memang teringin punya adik. Tak dapat ramai, seorang pun jadilah. Maklumlah dia anak tunggal. Mama dan papa pula selalu sahaja sibuk. Kalau ada adik taklah dia rasa sunyi sangat. Ada juga kawan untuk diajak bermain, bergurau senda, bersembang, malah boleh diajak bergaduh juga.
    By: FredNasr|||https://www.facebook.com/Stephelkhoury/|||https://twitter.com/FredNasr12|||https://www.reddit.com/user/FredNasr
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA