Adult

Air halia buang angin - Cara Buang Angin Dalam Badan Ketika Hamil


Minuman Ni Memang Sangat Membantu Kalau Nak Redakan Angin Dalam Badan!


Minuman halia Foto Kredit : Ini adalah petua buang anginyang paling mudah dan paling sering diamalkan oleh ramai orang.

















Tukang urut yang profesional akan membantu menguruskan urat saraf yang bengkak kesan daripada angin.





Gas yang dihasilkan ialah biasen, nitrogen dan ada kalanya methana.


Resepi Air Buang Angin Menggunakan 3 Bahan Dapur (Mudah, Cepat, Jimat)





Description: Rebuskan semua bahan-bahan tadi Biarkan mendidih sehingga paras air surut mencecah 2-3 cawan.

Sexy:
Funny:
Views: 8301 Date: 17.02.2022 Favorited: 153 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +393reps
    Petua untuk buang angin yang paling mujarab ialah dengan meminum air halia. Tapi admin tahu, mesti ramai yang tak lalu minum air halia begitu saja. Jadi Kak Zana nak kongsi harini, macam mana cara nak buat Minuman halia yang sangat sedap, tapi angin dia ermm. Double Tuju Keluar!. Hehe Minuman Susu Halia Bahan-bahannya:
    By: bertasaurus_rex|||https://www.prod.facebook.com/identityautoworx/posts|||https://twitter.com/Skadoosh12|||https://www.reddit.com/user/bertasaurus_rex/
    +223reps
    1. Halia dihiris nipis-nipis dan renehkan dengan susu tadi. 2. Guna api perlahan, kacau sehingga susu mendidih. 3. Padam api dan biarkan susu menjadi suam. 4. Sedia untuk diminum. Seeloknya minum ketika susu masih suam dan jangan biar sampai susu sejuk. IKLAN Manfaat minum susu halia 1. Berkesan mengeluarkan angin melalui sendawa dan kentut. 2.
    By: abbashaj|||https://www.facebook.com/abbashaj1959|||https://twitter.com/AbbasHaj|||https://www.reddit.com/user/abbashaj
    +391reps
    Ini adalah beberapa cara buang angin dalam badan yang boleh anda ikuti. Mungkin kaedah ini tidak serasi pada anda, ia bergantung pada tahap individu masing-masing. 1. Air Halia Ambil sepotong halia dan masukkan ke dalam segelas air panas. Nak lebih bagus lagi, buat rebusan air halia. Memang anda akan buang angin selepas minum ramuan ini.
    By: bigot_detector|||https://www.facebook.com/bigotdetector/|||https://twitter.com/Bigot_Detector|||https://www.youtube.com/channel/UC4hXGZY0uAjpHIRG0sir5sQ/discussion
    +363reps
    Hasilnya, angin dalam badan akan keluar secara perlahan-lahan. 3. Minum rebusan daun betik Air rebusan daun betik boleh juga hilangkan angin dalam badan. Caranya dengan rebus 4 hingga 5 helai daun betik dengan 1 liter air. Minum rebusan air dalam keadaan suam. Walaupun rasanya pahit, petua ini lebih mujarab. 4. Makan sup panas
    By: cionk|||https://www.facebook.com/cionk.hendrawan|||https://twitter.com/cionk_10|||https://www.youtube.com/watch?v=8VCF4EMM42M
    +349reps
    Khasiat halia seringkali dikaitkan dengan membantu buang angin atau toksin dalam badan. Macam macam cara dilakukan manusia yang menggunakan halia untuk buang angin. Masak, rebus ataupun campur dalam air teh. Campur madu pun ok. Pernah jugak sekali order air halia madu kat kedai.
    By: enadkk|||https://www.facebook.com/fccsocal/posts/2955462544485596|||https://twitter.com/enadkk/status/987266305987350528|||https://www.youtube.com/watch?v=PkDfq1rN9R4
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA