Adult

Cerpen jiranku prihatin - LAMAN CIKGU BAHRI: JIRANKU PRIHATIN



Puluhan ribu penulis cerpen dari seluruh Indonesia sudah ikut meramaikan cerpenmu.



Nafas saye tidak keruan.



Kita di perusahaan ini para pekerja profesional.

Contoh: Puan Ainun berdendam terhadap Cik Punita yang mengembalikan semangkuk daging pemberiannya.





Anak dia hantar kita lepat labu.



Keesokkan harinya lagi, terdengar Puan Nandini dan suaminya bertengkar dan menyuruh suaminya hantar pulang adiknya atau dia akan melaporkan hal ini kepada pihak polis.

Aku masih merangkak di kawasan semak untuk berlindung dari pandangan manusia di pondok Pakcik Hassan agar mereka tidak menyedari dan mengetahui yang kelibat aku ada di situ.





Bincangkan tiga perwatakan watak utama dalam cerpen ini.

Kenapa kamu nak sedih? Saya tak kan kahwin dengan Daniel.









Kehadiranku tidak diperhatikan oleh mereka kerna angin bertiup membuatkan lalang berlaga, bunyi ayam dan itik berketuk kuat.


Description: Kamu ni pun dah macam takde jiwa mak tengok.

Sexy:
Funny:
Views: 589 Date: 21.06.2022 Favorited: 42 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

Latest Comments

    +217reps
    JIRANKU PRIHATIN Malaysia merupakan sebuah negara yang bertuah kerana mempunyai masyarakat majmuk yang berbilang bangsa dan kaum.Masyarakat Malaysia sangat bertuah kerana dapat hidup dalam keadaan yang harmoni,adil dan aman.ini menjadikan masyarakat Malaysia dapat mengenali dan hidup bersama dengn jiran pelbagai bangsa.
    By: Diomedesjr|||https://www.facebook.com/people/Mancio-Diomedes-Jr/100015765607169|||https://twitter.com/Diomedesjr_|||https://www.youtube.com/playlist?list=PL4-KOiiPk8yoEH6I0gZTdBuWfe4zflUWk
    +57reps
    Abang tak ada siapa-siapa yang abang sukalah,”. Amira Asyiqin bangun. “Tak nak kawan abang macam ni,”. “Alahai, merajuk dah adik abang ni,” Amira Asyiqin merasakan jantungnya berdebar-debar. Tak pernah jantungnya berdebar sebegini laju. “Takpelah abang, Mira masuk dulu. Assalamualaikum,”. “Waalaikumussalam,”.
    By: BourbonWhisky|||https://www.facebook.com/pages/Makers-Mark/115721648441408|||https://twitter.com/Bourbonwhisky_|||https://www.youtube.com/watch?v=G-uQYpgJ8w0
    +253reps
    Kategori Cerpen. Cerpen Anak (2,469) Cerpen Bahasa Daerah (26) Cerpen Bahasa Inggris (125) Cerpen Bahasa Jawa (104) Cerpen Bahasa Sunda (50) Cerpen Budaya (92) Cerpen Cinta (4,698) Cerpen Cinta Dalam Hati (Terpendam) (1,132) Cerpen Cinta Islami (855) Cerpen Cinta Pertama (350) Cerpen Cinta Romantis (1,082) Cerpen Cinta Sedih (2,465) Cerpen.
    By: eric_twinge|||https://en-gb.facebook.com/public/Erik-Twinge|||https://twitter.com/TwingeEric|||https://www.youtube.com/watch?v=u5o179h0v24
    +322reps
    1. Berbuat baik dengan jiran melalui pemberian dan saling berhadiah contohnya dalam bentuk makanan dan buahan. 2. Saling berhadiah akan mengikat ukhuwah dan kasih sayang 3. Berilah hadiah pada jiran yang paling berhak iaitu yang paling hampir dengan rumah kita.
    By: badgerkyl|||https://www.facebook.com/badgerkyl|||https://twitter.com/TheBonfireSXM/status/923335344648540160|||https://www.reddit.com/user/badgerkyl
    +73reps
    Sebuah akhbar mingguan untuk remaja telah menganjurkan satu peraduan mengarang cerpen. Tema yang ditetapkan ialah “Masyarakat Prihatin”. Anda berminat untuk menyertai peraduan tersebut. Tuliskan cerpen berkenaan selengkapnya. 2. Berdasarkan perenggan pendahuluan berikut, tulis suatu cereka yang menarik.
    By: Byte-My-Bits|||https://www.facebook.com/ByteMyBitsYT/|||https://twitter.com/_ByteMyBits|||http://www.bytemybits.com/
network.punditarena.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. network.punditarena.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA